A veure què trobem?

Al mes de novembre d’enguany, el grup de P-4, dividit en dos grups, per tractar millor la individualitat, van fer una sortida al supermercat per buscar lletres i números. Els infants només sortir al carrer no en paraven de trobar i a més a més també van veure senyals!

Va ser molt engrescador perquè tots els infants, aquells que en saben més i els que en saben menys, podien dir la seva i participar plenament de l’activitat. Els motivava moltíssim trobar lletres del seu nom o del seus companys/es a diferents rètols, objectes, aliments o productes de neteja. Veure les lletres en el context real és un dels millors ensenyaments/aprenentatges, perquè hi veuen la seva utilitat.

Un cop a l’escola es va reflexionar amb el recull de fotografies que s’havien fet de tot allò que havia cridat l’atenció i es van fer diferents murals per classificar la informació. També es van buscar en catàlegs productes de neteja i aliments per fer llistes i es va fer un supermercat a la classe amb material de rebuig portat de casa.

En general va ser una activitat molt gratificant tant pel grup com per la mestra perquè es va comprovar que amb interès l’ensenyament i l’aprenentatge és molt més profitós!